sâmbătă, 8 martie 2014

Buburuză din farfurii de carton

Am început creaţiile dedicate anotimpului primăvara şi am găsit aici o buburuză haioasă din farfurii de carton.
Am avut nevoie de:
 - 3 farfurii de carton
 - tempera roşie şi neagră
 - foarfecă
 - pensulă
 - hârtie colorată roşie şi neagră
 - lipici
 - capsator (opţional)
 - sârmă pluşată
 - 2 ochi mobili

Etape de realizare:
1. Am decupat centrul unei farfurii pentru a obţine capul buburuzei.


1. Răducu a colorat cu tempera neagră o farfurie (pe spatele ei). Noi am avut o hârtie întinsă pe jos pentru că este o etapă "murdară" atunci când este realizată de un copil :)).


2. Apoi a colorat şi farfuria cu tempera roşie


3. Răducu a colorat şi capul buburuzei cu tempera neagră şi le-am lăsat să se usuce.


4. Între timp eu am trasat nişte linii pe hârtia neagră astfel încât să rezulte 6 fâşii pe care Răducu le-a decupat. Cam pe aici s-a terminat aportul lui. Mi-a spus că a fost pictor pentru mine şi e de ajuns :)) (măcar a stat pe lângă mine şi a urmărit tot procesul) :)


5. Le-am îndoit eu în formă de acordeon, era o chestie nouă pentru Radu, în timp ce el exersa pe alte fâşii de hârtie. Cred că a prins mişcarea, o să-l mai pun să repete operaţiunea :))


6. După ce s-au uscat farfuriile (vreo 2 ore la mine) am tăiat pe jumătate farfuria roşie pentru a obţine aripioarele.



7. I-am desenat şi bulinuţele


8. Asamblarea buburuzei:
 - am lipit capul buburuzei de corp (am şi întărit cu 2 capse pentru că nu se vor vedea).


 - am capsat picioarele (de asemenea nu se vor vedea capsele pentru că au deasupra aripile)
 - am lipit aripile şi ochii
 - am dat cu foarfeca 2 găuri deasupra ochilor şi am făcut 2 antene din sârmă pluşată
 - am decupat o gură din hartia roşie şi am lipit-o
La aceste etape am uitat să fac poze, dar e ceva foate simplu.
Buburuza noastră aratăcam aşa:


Radu este foarte mândru de ea:


Mi-a spus clar că vrea să facem şi albine, furnici, ţânţari, că vrea să aibă o colecţie de insecte din hârtie. Să văd cum mă conformez :))













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...