joi, 13 martie 2014

Carusel de primăvară

Una din activităţile noastre de lucru manual dedicate primăverii: caruselul cu flori.
Ideea a fost preluată de aici, iar modul de lucru diferă în funcţie de imaginaţia fiecăruia.
Materiale necesare:
- imprimantă
 - 2 coli pe care se printează florile (se poate alege varianta color sau alb-negru)
 - foarfecă
 - lipici
 - sfoară
 - o bucată carton/sul de la prosop de bucătărie/2 paie (în funcţie de varianta aleasă)
 - culori pentru colorarea florilor şi a cartonului în cazul în care se alege varianta alb-negru
 - perforator (opţional)
 - capsator (opţional)

Paşii pe care i-am urmat sunt:
 - am printat 2 coli cu floricele (am vrut 4 flori) în varianta alb-negru


 - Răducu a colorat florile
- Apoi le-a decupat


 - dintr-un carton mai gros am tăiat un cerc cu ajutorul unui capac




 - Răducu a colorat cercul
 - Eu am lipit floricele între ele (faţa cu spatele)


  - Apoi l-am decorat împreună cu floricele decupate cu un perforator (opţional). La acest pas totul ţine de imaginaţia fiecăruia şi de materialele de care dispune.



 - A urmat montarea propriu-zisă a caruselului. Mereu uit să fac poze atunci când finalizez ceva, dar este ceva simplu:

  • am făcut 4 găuri în carton la distanţe egale
  • am tăiat 2 panglici subţiri (sau sfoară) de aceeaşi dimensiune
  • am băgat o panglică prin 2 găuri aflate pe diagonală
  • am folosit un perforator (opţional) şi făcut o gaură în fiecare floare
  • am capsat florile de panglici
  • le-am aliniat să fie la aceeaşi înălţime şi am înnodat în vârf panglicile 
  • am ataşat o agăţătoare (o agrafă de birou desfăcută)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...