miercuri, 12 martie 2014

O zi de primăvară (1)

Chiar dacă vremea de afară nu ne ajută prea mult, începem şi noi, cu paşi mici, activităţile dedicate primăverii.
Fişele cu care am început sunt foarte simple şi drăguţe şi acoperă multe activităţi (desen, colorat, decupat, lipit, etc):
 - prima fişă pe care am printat-o de aici l-a pus puţin în dificultate pe Răducu, în sensul că a trebuit să deseneze imaginea în oglindă, dar cu puţin ajutor din partea mea a iesit cam aşa:



Nu e perfectă, dar este prima oară când încercăm astfel de desene. Se va perfecţiona cu timpul :))
În continuare totul a mers strună, i s-au părut uşoare fişele (cred ca au fost prea uşoare, trebuie să caut unele mai complexe să-l mai solicit mai mult :))).
 - a 2-a fişă a fost de exerciţiu grafic şi am printat-o de aici. Au foarte multe idei de creaţii şi resurse educaţionale.




 - un labrint pe care l-am printat de aici, un site cu multe resurse printabile:


 - cu puţin desen învăţăm şi fracţiile, cu ajutorul unei fişe de aici:


 - încă puţină matematică :)

Fişa poate fi descărcată de aici.

 - o fişă foarte uşoară (de aici), dar cu imagini de primăvară foarte drăguţe, încercuieşte ce este diferit: 


 - ultima activitate a fost mai complexă şi a necesitat decupare, tăiere şi lipire. M-am inspirat de aici.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...