luni, 31 martie 2014

Coş senzorial cu cercuri

Am scris un întreg articol referitor la coşurile senzoriale (treasure baskets) şi beneficiile lor aici.
Uneori este bine să-i mai schimb "decorul" şi să restrâng numărul de obiecte, după o anumită temă.
Astfel, am încropit rapid un "coş al cercurilor" format în întregime din obiecte sub formă de cerc, de dimensiuni, culori şi texturi diferite.


Am pus în coş:
 - capace de metal şi plastic
 - formă de fursecuri rotundă
 - brăţări
 - CD
 - capac
 - jucărie zornăitoare

Am mai adăugat a 2-a zi şi o rolă de scotch şi o farfurioară, dar nu am mai făcut poze. Eu i-am dat acest coş o săptămână, dar joaca se termină repede pentru că este la faza de aruncat (aruncă tot ce prinde, în toate direcţiile :)).





Ce beneficii are această joacă (este recomandat până la 18 luni, char mai mult):
 - aptitudini motrice: apucare, aruncare, răsucire, stivuire, strângere, pus în coş, scos din coş, coordonare mână/ochi
 - explorarea formelor, simte "rotunzimea"cercurilor, faptul că au mai multe dimensiuni şi grosimi
 - aptitudini de concentrare, deteminare şi gândire

(Anamaria, 9 luni şi 2 săptămâni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...