duminică, 26 aprilie 2015

Betisoare si flori (activitati de primavara)

    

  Soarele cald ne-a luminat casuta si parca ne-a revenit cheful de joaca si de activitati impreuna si pentru ca de ceva timp nu am mai facut crafturi impreuna am zis ca ar cam fi momentul. Am inceput sa scot materiale, fara vreo idee in cap, doar sa vedem ce-o iesi. Si au iesit multe lucruri dragute, ne-am mai si inspirat de pe net, iar imaginatia lui Radu a fost la inaltime de data asta. A facut doua creatii singur singurel. Avand in vedere ca nu prea sta bine la capitolul creativitate (nici eu de altfel) sunt foarte mandra de realizarile lui.

     Materialele pe care le-am folosit noi (se pot adauga multe altele):

 - betisoare natur (aici)
 - betisoare colorate (aici)
 - pistol de lipit
 - flori gumate autoadezive (aici)
 - magneti
 - tempera
 - sarma plusata
 - sfoara
 - scoici si melci
 - perforator floare

   
     Am inceput cu niste garduri din betisoare natur pe care le-am lipit cu pistolul, iar Raducu le-a pictat cu tempera alba si portocalie. Vazusem ceva asemanator aici .

     Dupa ce s-au uscat Raducu a lipit flori, iar eu le-am facut agatatori din sarma plusata.

     Am continuat cu niste garduri mai mici din betisoare colorate (sunt mai scurte si mai subtiri decat cele natur) pe care am lipit amandoi, cu pistolul de data aceasta, niste scoici, melci si floricele facute cu perforatorul din hartie gumata. Le-am atasat agatatoare din sfoara.


     Am continuat cu niste flori din betisoare dupa o idee preluata de aici. Raducu a fost foarte incantat si s-a descurcat excelent:



     Le-am pus cate un magnet pe spate si acum stau mandre pe frigider :).

     Am vrut sa fac un copac inflorit, dar mi-a iesit dupa spusele lui Radu, o acadea :)))). Trebuia sa fac coroana mai mare, dar incepuse pitica sa se agite pe langa mine si am renuntat, astfel ca avem o acadea de primavara :). Apare mai jos in poza langa cele doua creatii ale lui Radu: flori (una cica e carnivora) si o rama foto pentru mine sa-mi pun o poza :).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...