miercuri, 8 aprilie 2015

Ou decorat cu hartie creponata

     

     Avem o perioada agitata si obositoare. Printre curatenia generala de primavara, parinte insotitor la activitatile din saptamana altfel, targul de Paste de la scoala, trebuie sa strecor si cateva activitati specifice anotimpului primavara si mai ales, sarbatorii pascale.

     Am reusit sa fac impreuna cu Raducu un ou "urias" decorat cu hartie creponata.

     Materiale necesare:

 - o bucata de carton gros de la o cutie (reciclam, reciclam)
 - creion
 - foarfeca
 - hartie creponata de diferite culori
 - lipici
 - panglica sau snur pentru agatat
 - perforator


     Pasii sunt foarte simpli:

 - am desenat conturul oului pe carton si l-am decupat

 - am lipit fasii de hartie creponata pe ambele fete





 - am gaurit oul la un capat si am atasat panglica


    Foarte simplu si de efect!

     Noi am lucrat in paralel si ne-am ales cu doua oua frumoase care impodobesc camera lui Radu alaturi de oul urias pictat despre care am povestit aici.



     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...