luni, 20 aprilie 2015

Joaca cu bebelusul:mingi si tava de briose

     Din categoria cum se mai juca Anamaria la un an am mai gasit niste poze cu o activitate distractiva si foarte usor de pus in practica.

     Nu este nevoie decat de niste mingi de plastic si o tava de brioase.

     Imi amintesc ca eu le aranjam in tava, iar Ana le lua pe rand si le arunca, eu le aranjam din nou si tot asa. Apoi s-a gandit ca poate e mai bine daca rastoarna tava cu totul. Ii placea sa urmareasca mingile, se ducea dupa ele, dar sub nici o forma nu le punea la loc in tava :). Asta era treaba mea :))).

     Activitatea este una atat distractica, cat si educativa ea ajutand la dezvoltarea atentiei, coordonare mana-ochi, invatarea culorilor, a formei rotunde, etc.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...