vineri, 17 aprilie 2015

Pictam figurine din ipsos

     

     Anul acesta, in Saptamana Mare, pe langa treburile aferente ne-am si relaxat si ne-am pregatit sufleteste pentru marea sarbatoare.

      De aceasta data ne-am relaxat pictand figurine din ipsos cu motive pascale pe care le puteti gasi la Irina de la Atelierul Irinei. Daca rasfoiti putin albumele sigur veti gasi ceva care sa va placa.


     La inceput nu am stiut cum se vor comporta, ma gandeam ca o sa-mi consume toate acuarelele acrilice, dar nu a fost asa. Un singur strat a fost suficient, iar culorile au iesit foarte vii si frumoase si s-au uscat rapid. Exceptie au facut cele pictate de Radu pe care a trebuit sa le finisez eu si au primit doua straturi de vopsea :)).




     E adevarat ca pictatul lor este migalos, au multe detalii marunte, dar rezultatul merita. Pe mine personal ma relaxeaza astfel de activitati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...