duminică, 19 aprilie 2015

Treasure basket din natura

     Am gasit niste poze de cand Anamaria avea un an si mi-am data seama ca nu am povestit, din lipsa de timp, despre multe activitati in care era implicata ea la varsta aceea. E adevarat ca multe nici macar nu le-am pozat, dar am gasit doua poze cu Anamaria si cosul ei senzorial (treasure basket) cu elemente din natura de care chiar uitasem.

     Despre beneficiile cosurilor senzoriale, precum si despre cosuri pe diferite teme am mai povestit aici. Mie personal imi plac foarte mult cosurile senzoriale de aici, m-au inspirat foarte mult, pacat ca nu am avut timpul necesar sa incropesc si eu mai multe.

     Este un cos simplu, cu elemente pe care le-am avut la indemana, dar foarte diferite ca forma, aspect si textura, bune de pipait si intors pe toate partile, foarte gustoase la vremea aceea :) si, cel mai important, sunt din mediul inconjurator.

     Mi-ar fi placut sa am niste scoici mai deosebite, poate niste stelute de mare, ar mai fi trebuit niste frunze, scoarta de copac, ghinda, etc, dar atat am avut la indemana.
     


     (Anamaria, 12 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...