joi, 23 octombrie 2014

Felinar de Halloween


   Spuneam ca de dragul crafturilor minunate care se pot face, incepand de anul acesta, vom "sarbatori" si noi Halloweenul.
     Pe langa paianjenii pe care i-am facut si am povestit aici am facut in weekend-ul trecut si niste felinare de Halloween. Ideea am preluat-o de aici, dar sunt foarte multe asemenea pe Pinterest.

     Materiale folosite:
     - 2 borcane
     - vopsea acrilica
     - aracet
     - pensule
     - stickere specifice temei (optional)
.

     Am facut 2 felinare: unul eu si unul Radu (partial). Ne-am ales culorile si le-am amestecat cu putin aracet.
     Fiecare si-a pictat borcanul pe dinauntru. De multe ori fac un craft in paralel cu Radu pentru ca am observat ca-i este mai usor atunci cand ma vede pe mine ce fac decat daca-i explic sau ii arat pe net.


     Dupa ce am terminat de colorat pe dinauntru, borcanele trebuiau decorate si pe afara. Raducu si-a ales niste stickere din pachetul Monster Activity despre care am povestit aici, iar eu am ales sa pictez felinarul meu, asa cum m-am priceput eu mai bine. A fost prima data cand am pictat pe sticla si pot sa spun ca e mult mai greu decat pe hartie, aluneca pensula ca naiba :)).  Dupa ce a vazut cum am pictat pe felinarul meu, al meu copil a vrut si el si si-a dezlipit stickerele. Ce credeti ca a vrut sa-i pictez? Paianjeni bineinteles.

     Dupa ce le-am pictat aratau cam asa:





     Le-am lasat la uscat pana seara cand am pus lumanari inauntru si ne-am admirat creatiile :)).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...