joi, 2 octombrie 2014

Plastilina home made

     De mult vreau sa fac plastilina in casa pentru a o lasa si pe Ana sa se joace cu ea (cele din comert mi se par toxice pentru degustatoarea sefa). Am vazut pe net sute de retete de plastilina, dar majoritatea au un ingredient care la noi nu se gaseste (cel putin eu nu l-am gasit) si anume cream of tartar.
     Asa ca am incercat o reteta cu aceste ingrediente, fara ingredientul minune :):
 - 480 g faina
 - 200 ml apa calda
 - colorant alimentar
 - 2 linguri ulei
 - 300 g sare fina


Etape:

1. In 4 castroane am turnat cate 50 ml apa calda

2. Am adaugat colorantul alimentar



3. Am pus 1/2 lingura ulei in fiecare castron

4. Intr-un castron mai mare am amestecat faina si sarea


5. Din acest amestec am pus cate 120 g in fiecare castron si am amestecat

6. Am presarat pe blat niste faina si am framantat foarte bine plastilina


7. O pastrez in pungi cu fermoar.


Spor la joaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...