miercuri, 22 octombrie 2014

Monster Activity Pack (Editura Usborne)

     Nu pot spune ca am sarbatorit cu al meu copil Halloweenul pana anul acesta. Si nici nu aveam de gand sa introduc in activitatile noastre o sarbatoare care nu ne defineste pe noi ca si romani si despre care, sincer, nu stiam mai nimic si nici nu m-a interesat. Dar, data fiind obsesia lui Radu pentru paianjeni din ultimul timp si vazandu-i implicati in majoritatea activitatilor de Halloween, m-am hotarat: anul asta avem si noi Halloween, macar de dragul crafturilor, care sunt cu miile pe internet.

     Pasul 1: M-am documentat. Am citit articolul acesta si acesta si in mare stiu ce sa-i povestesc lui Radu in timpul activitatilor.

     Pasul 2: Am inceput sa caut idei de activitati si crafturi, sa le selectez pe cele mai usoare pentru ca nu am de gand sa facem cine stie ce monstrii spatiali :))

     Pasul 3: Nu am rezistat tentatiei si i-am cumparat lui Radu Monster Activity Pack de la editura Usborne. L-a vazut intr-un pliant si a vrut si el, iar eu m-am gandit ca se va potrivi foarte bine cu planurile noastre. Asa ca l-am comandat Adinei si l-am primit intr-o saptamana.


     Pachetul este format din 4 carticele "monstruoase" pline cu paianjeni, vampiri, case bantuite si fantome de colorat, stickere de lipit, desenat, cautat si alte activitati interesante, care mai de care mai "infricosatoare". Cartile, in format redus (21 x 16 cm), sunt insotite de o gentuta rosie de care Anamaria cu greu s-a dezlipit :)). A plimbat-o ptin toata casa.


     Cartea 1: Monster Sticker book

     Cele peste 300 de stickere trebuie lipite pe paginile cartii lasandu-si libera imaginatia. Oare unde ar putea vedea Curiosul Colin toate tipurile de monstrii daca nu in dormitorul de la mansarda? Asa ca se preface ca doarme si.....stickerele monstruleti incep sa apara in locuri nebanuite :).

     Dar oare ce vor descoperi Ned si prietenii lui pe planeta Zerp?....stickerele si imaginatia din nou la treaba. Laboratorul lui Frankenstein trebuie umplut cu creatiile sale socante, oare cine deranjeaza noaptea cimitirul, o camera asteapta sa-i fie lipite mumiile si alte creaturi din lumea de dincolo, iar mancarea cea mai ciudata va castiga concursul Monsterchef dupa ce Raducu le va lipi pe masa :)).

     Cartea este haioasa si nu atat de creepy pe cat vrea sa para. Lui Radu i-a placut, iar el nu este mare amator de fantome si creaturi urate, in general.





     Cartea 2: Monster stickers

     Sunt 130 de stickere care trebuie lipite pe paginile cartii. Trebuie umplut magazinul de monstrii, Radu poate sa-si creeze monstruleti personalizati, creepy house trebuie populata cu creepy stickere :)), vampirii infricosatori si paianjenii infometati completeaza armonios o frumoasa noapte de halloween, iar cafeneaua vampirilor nu trebuie sa duca lipsa de ......stickere vampiri :)).




     Cartea 3: Monster Colouring Book

     In cele 16 pagini de colorat sunt o multime de monstrii, vampiri si creaturi ciudate care abia asteapta sa fie acoperiti cu hainute colorate.



     Cartea 4: Monster Activity Book

     15 pagini asteapta sa fie umplute cu creatii monstruoase, pe baza indicatiilor de pe fiecare pagina. Astfel, unind punctele Raducu va invata sa deseneze un monstru din mlastina, indicatii pas cu pas il vor ajuta sa deseneze un om-lup, un monstru din Loch Ness, pe Frankenstein sau mini monstrii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...