duminică, 26 octombrie 2014

Sticla senzoriala cu elastice

   

     Am cumparat mai demult o punga cu elastice colorate cu scopul precis de a fauri o bratara cu Raducu data fiind febra asta care bantuie prin toata lumea.

     Numai ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, invers in cazul meu :)), asa ca elasticele mele au ramas uitate printre lucrurile "de facut" pana astazi, cand le-am gasit o noua intrebuintare: sticla senzoriala/discovery bottle pentru Anamaria.


     Si ca sa impusc doi iepuri dintr-o lovitura si sa-l implic si pe Raducu in activitate l-am lasat pe el sa-i faca sticla. Si-a exersat motricitatea fina bagand toate elasticele in sticla şi apoi a urmat partea preferata de el, umplerea sticlei cu apa.



     Eu am pus capacul pe care l-am strans foarte, foarte bine si gata sticluta pe care Anamaria o adora. M-am gandit sa lipesc capacul mai bine cu pistolul cu silicon, dar am renuntat pentru ca s-a inchis etans, iar Anamaria nu are puterea sa-l desfaca.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...