miercuri, 29 octombrie 2014

Stii cine traieste la ferma?


     Una din cartile preferate ale Anamariei este carticica "Stii cine traieste la ferma?" de la editura Crisan. Cartea face parte din colectia "Misca si descopera" a editurii Crisan si este ilustrata foarte frumos de Matt Wolf. Noua ne plac mult cartile acestei edituri si avem mai multe carticele de la ei. Ultima data am achizitionat 3 carti pe care le voi prezenta pe blog in viitorul apropiat.

     Carticica "Stii cine traieste la ferma?" este foarte potrivita pentru copii mici, dar si pentru cei maricei, care abia invata sa citeasca, avand texte scurte scrise cu majuscule. Are format de 14 x 14 cm numai potrivita pentru manutele copilasilor. Coperta este buretata, cartonata, decupata si foarte colorata.

     Tu stii cine locuieste in grajd? Ridica clapeta si vei descoperi vaca si vitelul. Cine traieste in cocina? Misca clapeta si vei descoperi.....porcul bineinteles :). Ce face cocosul dimineata?, Stii cum se numeste casuta in care traiesc albinele? Cu cine te poti intalni la iaz?. 




     Sunt doar o parte din descoperirile care se pot face in aceasta carticica. Anamariei ii place foarte mult sa miste clapetele. Deocamdata nu prea e interesata de ce se afla sub ele, dar eu nu ratez nici o ocazie sa-i spun :). Cum o vad cu cartea in mana hop si eu pe capul ei:). Daca ar vorbi cred ca mi-ar raspunde la toate intrebarile de cate ori i-am repetat (sper si eu).

     Cartea poate fi cumparata de aici sau de aici sau direct de pe site-ul editurii Crisan (aici) unde puteti opta pentru cartea noua sau usor uzata (pretul este considerabile mai mic in cazul acestor carti, iar calitatea este super ok).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...