sâmbătă, 1 februarie 2014

Apa şi culorile

Şi pentru că internetul este o sursă inepuizabilă de idei, am mai pus în aplicare un experiment. Mămica posesoare a minunatului blog Caiet pentru casa mea , unde puteţi găsi multe alte idei, a încercat prima acest experiment aici şi mi s-a părut foarte interesant. Am zis să-l încerc şi eu pentru Radu şi a avut succesul scontat, ne-a ieşit super. 
Eram şi eu foarte curioasă de ce o să iasă.
Am avut nevoie de:
 - 3 pahare transparente 
 - prosoape de bucătarie de hârtie
 - 2 nuanţe de colorant alimentar (noi am folosit 3 nuanţe: roşu cu galben şi albastru cu galben)
 - pipetă
 - ceva răbdare :))
Imaginile vorbesc de la sine. După ceva timp au început să curgă picături din cele două pahare în cel din mijloc şi să se combine culorile. Radu a văzut că din roşu şi galben a rezultat portocaliu, iar din albastru şi galben a rezultat verde.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...