vineri, 21 februarie 2014

Olimpiada de iarnă - torţa olimpică

Şi pentru că am vorbit despre gazda jocurilor Olimpice de iarnă din acest an, Rusia, am continuat cu torţa olimpică.
Pentru început am citit un pic despre ceea ce este o Olimpiadă dintr-un articol de aici. Nu i-am dat chiar toate detaliile din articol lui Radu că l-aş fi ameţit. Doar un pic despre medalii, podium, torţă olimpică, inele olimpice şi am insistat pe importanţa participării la JO şi nu doar a căştigării acestora (este la vârsta la care se supără foarte tare dacă nu câştigă la un joc, nu iese primul la o întrecere, etc.).
A urmat un scurt, dar foarte scurt, exerciţiu de citire pe silabe (pentru că încearcă să citească pe litere, lucru care este mai dificil şi mai puţin indicat decât acela de a citi pe silabe) pe care l-am găsit aici şi mi-a plăcut foarte mult. Nu vreau să-l forţez să citească, mai are destul timp, dar el a insistat, iar eu nu era să ratez ocazia :)). Drept urmare, mai are foarte puţin şi va citi cursiv un text simplu.


Şi pentru că trebuie să exersăm la partea de decupare am printat nişte fişe foarte frumoase şi de sezon.



Fişele se găsesc aici.
A mai colorat o torţă (aici):


Am încheiat această "sesiune" de Olimpiadă cu un "craft" şi anume o Torţă Olimpică, activitate care cuprinde exerciţii de colorare, decupare şi lipire. Pentru început am printat de aici şabloanele pentru mânerul torţei şi flacără. Radu le-a decupat, a colorat flacăra, apoi a lipit bucăţele de hârtie colorată astfel încât să arate ca o flacără reală. Le-am lipit împreună şi a ieşit o "super torţă olimpică" :)).









Vom mai continua cu activităţi dedicate Olimpiadei de iarnă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...