duminică, 2 februarie 2014

E-book, citim cu Kindle

În ultimul timp, datorită faptului că mi-e greu să merg la cumpărături cu doi copii, m-am axat pe cumpărături online, iar într-o zi am intrat pe Amazon.com să văd cum se procedează pe acest site, auzind multă lume în jurul meu care cumpără de aici.
Primul pas a fost să-mi fac un cont şi am început să caut, să simulez cumpărături, taxe, etc (încă nu am avut curaj să finalizez vreo comandă pentru că nu sunt pe deplin lămurită cu taxe vamale, diferenţă de TVA, etc. ....mai trebuie să studiez problema).
Cum se face contul:
1. Mergi pe Amazon.com, pe pagina principală, unde scrie "Hello, Sign in / Your Account".
2. Mergi pe "New Customer / Start here", apare o fereastră unde completezi adresa de email şi o parolă pentru contul de Amazon. Bifezi "No, I am a new customer"
3. Apeşi butonul galben "Sign in using our secure server" şi ajungi pe pagina unde completezi numele, mai scrii adresa de email şi parola.
4. Apeşi "Create account" şi gata contul.

Şi tot căutând am descoperit cărţile electronice în limba engleză, pentru copii, de pe Amazon.com. Aproape în fiecare zi apar câteva cărticele gratis, pe categorii de vârstă, ce pot fi cumpărate cu un singur click şi citite online de pe PC sau Kindle E-book reader de la Amazon. Gratuitatea este temporară (1-2 zile), apoi revin la preţul iniţial.
Astfel, pentru cine nu are respectiva tabletă, Amazon permite descărcarea gratuită a software-ului Kindle for PC şi instalarea pe calculatorul de acasă. 
După instalare eu procedez în felul următor:
1. Intru pe http://www.amazon.com/
2. Click pe săgeata de la Shop by Department, se deschide o listă, mă duc pe Books & Audible, apoi Kindle Books.

3. În fereastra care s-a deschis merg mai jos în stânga la secţiunea Department aleg Children's eBooks, apoi se deschide altă fereastră de unde alegeţi categoria de vârstă.



4. Scroll în jos până unde vedeţi opţiunea de sortare a cărţilor şi alegeţi "Price: Low to High".



5. Acum puteţi cumpăra cărţile care au $0.00 apăsând preţul şi apoi Buy now with 1-Click.

Acesta este linkul direct către cărţile pentru 0-2 ani sortate în funcţie de preţ.
Cărţile cumpărate le găsiţi în Library din aplicaţia de pe PC (eu am un shortcut pe desktop).
Lectură plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...