sâmbătă, 22 februarie 2014

Olimpiada de iarnă - inelele olimpice

Am continuat aventura jocurilor de iarnă care se desfăşoară în prezent la Sochi, în Rusia şi ne ajută foarte mult şi transmisiunile de la TV. Dintre toate jocurile de iarnă preferatele lui Radu sunt patinajul şi săriturile cu schiurile. Rămânea pur şi simplu cu gura căscată când îi vedea ce "cascadorii" făceau în aer schiorii.
În această zi tema principală a fost despre inelele olimpice. Am început cu un mic text despre inele preluat de aici şi anume: 
       "Probabil, cel mai cunoscut simbol al Jocurilor Olimpice il reprezinta inelele olimpice. Aceste cinci inele inlantuite simbolizeaza unitatea celor cinci continente (cele doua Americi sunt considerate un singur continent). Ele apar in cinci culori pe steagul olimpic de culoare alba. Aceste culori: alb (fondul drapelului), rosu, albastru, verde, galben si negru au fost alese astfel incat fiecare natiune sa aiba cel putin una din ele reprezentata pe steagul national."
Apoi am continuat cu un scurt exerciţiu de citire preluat de pe acest blog, exerciţiu asemănător cu cel folosit la lecţia despre torţa olimpică. Tot pe acest blog am descoperit alte 2 bloguri (acesta şi acesta) de unde am preluat materialele pe care le-am folosit la activităţile noastre. Deci, nu am nici un merit, doar m-am inspirat şi am lucrat cu Răducu :)).

Citim:



Neapărat Radu a vrut să coloreze şi mascota Jocurilor Olimpice:




Şi a făcut inelele cu acuarele după o idee preluată de aici. I-am pregătit culorile şi sulurile de la hârtia igienică şi a început lucrul:








Nu au ieşit perfecte, dar noi am fost mulţimiţi de rezultat. Participarea contează la Jocurile Olimpice, nu-i aşa? :))))
Am continuat cu nişte fişe pentru exersarea scrisului de aici :





Şi nişte puzzle-uri de aici:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...