luni, 24 februarie 2014

Colaj cu maşinuţe

Deoarece Răducu al meu este mare fan maşinuţe, de orice marcă, dimensiune şi culoare, avem multe reviste de gen prin casă. Şi pentru că, la un moment dat, nu mai am loc de aceste reviste, îi propun să facă un colaj. Suntem la al 2-lea deja. Dacă trec cu vederea mizeria care rămâne în urma "artistului" este o activitate plăcută şi creativă. Exersează decupatul, lipitul şi imaginaţia aş spune eu. La această activitate nu am nici o participare. El singur îşi decupează maşinuţele şi apoi le lipeşte pe carton. Acest al 2-lea colaj nu este terminat. Mai aştept să se plictisească de altă revistă şi o să-i propun să continue colajul. 
Recomand această activitate, colajul poate fi despre orice şi nici nu mai am nici "scandal" cu copilul cum că i-am aruncat cine ştie ce revistă preferată, O RECICLĂM.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...